zaterdag 27 maart 2010

Scholencross

Deze namiddag was het scholencross in de Heikant. Het was voor de Klinker een echt succes! Vooral in het 4de was het mooi om te zien... Na de 1ste toer, kwamen al onze meisjes achter elkaar uit de bocht!! De 3 podiumplaatsen waren dan ook voor ons! En toen was het de beurt aan onze jongens. Die ondervonden een beetje meer tegenstand, maar haalden ook allemaal de finish... en een podiumplaats! Wij waren hele fiere juffen omdat al onze vierdeklassers zo goed hun best hebben gedaan en met zoveel aanwezig waren!! Proficiat voor jullie inspanningen!! Maar... het was nog niet gedaan... Op het einde werden 2 bekers uitgedeeld : 1 voor de school waar de meisjes de meeste podiumplaatsen behaald hebben en 1 voor de jongens. We haalden met gemak de beker van de meisjes binnen en toen werd het spannend... De Klinker stond ex aequo met het Centrum voor die van de jongens. Omdat wij 3 jongens hebben die 4de geworden zijn (ook ene in 't 4de!!!), hebben we ook deze beker mee naar huis gekregen!! Het was een leuke, sportieve namiddag en ... belofte maakt schuld... :)
Tot maandag!! (met iets minder stem dan gisteren...)

7 opmerkingen:

  1. ik ben zo blij voor de klas

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ook hoor ruby nu hebben we de twee bekers

    BeantwoordenVerwijderen
  3. van de jonges en de meisjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de scholencross was heel vermoeiend maar wel heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De scholencross was super leuk ook al heb ik geen medaille,we hebben zelfs de beker van de jongens en de meisjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja dat vond ik ook Fien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vond het tof dat we de bekers is van de jonges en de meisjes alle twee hadden.Ik vond het ook leuk dat iedereen die mee gedaan hebben iets gekreegen heeft.

    BeantwoordenVerwijderen