maandag 29 november 2010

Uitleg over herhalingsoefeningen rekenen.

Vanaf vandaag krijgen jullie bundeltjes herhalingsoefeningen mee voor rekenen. Dit is om je te kunnen voorbereiden op de toetsen van binnenkort. Je moet die bundeltjes NIET helemaal in 1 keer maken!!! Je moet er van elke oefening 1 of 2 proberen. Als dat lukt, ga je naar een volgende oefening. Het is best dat je meer traint op die dingen waar je het moeilijk mee hebt! De rest van de oefeningen kan je houden als inoefening vlak voor de toets. De verbeterbladen krijg je op het einde van de week mee.

5 opmerkingen:

  1. juf Kristien

    De klokken zijn gelukt
    en mijn mama zegt dat de klokken
    veel beter gingen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joehoe!!! Daar ben ik heel blij mee!!!! Zie je wel : de aanhouder wint! (maar wie is die aanhouder eigenlijk...??)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat weet ik ook niet ???? (ik denk ... wie schrijf dat eigelijk? daaaaag xxx (als het een knape jongen is ) en als het een knap meisje is (= (= (= oo ja je moet naam url gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zotte Marie, voor jou heeft dat eigenlijk niet zoveel belang, hé!? Ik weet het ondertussen... Droom jij maar verder van knappe jongens en knappe meisjes!! :)

    BeantwoordenVerwijderen