zondag 31 januari 2010

Tafeltje-dek-je

Vrijdagnamiddag kregen we servies, bestek en glazen en probeerden we hiermee de tafel te dekken. Sommigen dachten dat er bestek of glazen te veel waren, maar we moesten alles gebruiken wat we gekregen hadden. Na een paar kleine discussies waren dit de resultaten :



Achteraf bespraken we hoe het zou moeten en begrepen de kids waarvoor al die messen, vorken en glazen dienden. Misschien hebben sommigen het thuis al uitgeprobeerd... Volgende week is het in ieder geval voor elke vierdeklasser een "must" om thuis de tafel op een goede manier te dekken! Ouders mogen ons altijd (via deze of een andere weg)laten weten of ze ook zo'n huiswerk tot een goed einde brengen!!!

11 opmerkingen:

  1. het was heel leuk
    en ik heb iets bijgeleerd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was heel leuk.
    We hebben dingen die we niet wisten geleerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vond het ook wel leuk want ik heb bijgeleerd dat er 3 GAZEN ZIJN

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sam heeft zo goed de tafel gedekt dat hij dat vanaf nu elke dag mag doen!:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastisch!!!! Een 10 voor Sam!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vond het leuk dat we in de klas de tafel mochten dekken en die avond heb ik de tafel nog gedekt en mijn mama is verschoten dat ik dat zo goed kon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig, Anton!!! Je verdient 'n grote pluim op je hoed!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb de tafel gedekt en ik heb het goed gedaan !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat, Louise!!! Je bent geslaagd in je opdracht!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. iedereen heefd de tafel goed gedekt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt waar?? Dan is iedereen geslaagd! Geweldig! Wat zullen jullie mama's en papa's blij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen