donderdag 20 september 2012

Nieuws van de vierdeklassers

Enkele mini-berichtjes van de vierdeklassers :

Het was keileuk om met meester Koen en een basketbal te dansen. (Emma en Saar)
Ik heb een eekhoorn gezien in de boom. (Xander)
De moni's, de meesters én de juf hebben met ons gevoetbald! (Wesley, Staf, Rik, Xander)
De ochtendgymnastiek met de verklede moni's was geweldig! (Isra, Evelien, Narjis)
Ik heb keileuk popcorn gespeeld op het basketveld. (Lorena, Alexine)
Na het kampen bouwen hebben we vanalles verkocht in het bos in ruil voor denappels. (Arthur, Narjis, Lorena, Renée, Alicia, Evelien, Jayson, Brent, Lowie)
Dit was de allerleukste week ooit! (Nora)
Ik speel heel graag in de speeltuin! (Lowie)
Elke dag krijgen we een toffe geheime opdracht. (Nathan)
Ik heb een val gemaakt met Lowie en Brent. (Jayson)
Ik heb hele flinke kinderen bij me... (juf)

2 opmerkingen:

  1. wendy (mama van Wesley en Alicia)20 september 2012 om 15:31

    Tof om te horen dat het zo goed gaat met de vierdeklassers.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, maar ook de derdeklassers doen het héél goed. We hebben dit berichtje tijdens een klasmoment op de blog gezet. Daarom staan zij er niet tussen.

      Verwijderen